Znajdź nas na Facebook'u ! Blog Family Tour Vimeo Family Tour linkedin Family Tour

Regulamin strony

Regulamin strony internetowej Family Tour

§ 1. Postanowienia ogólne

1.    Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania ze strony internetowej www.family-tour.pl (dalej: „Strona”) oraz warunki świadczenia usług przez Family Tour i King Spa Rusin Spółka Jawna.

2.    Właścicielem Strony jest Family Tour i King Spa Rusin Spółka Jawna, z siedzibą przy ul. Rynek 7, 43-430 Skoczów, NIP: 548-255-11-54, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS: 0000300626, Koncesja touroperatora nr M 525066 Regon: 240864424 Gwarancja Signal IDUNA e-mail: biuro@family-tour.pl, telefon: +48 33 853 2075 (dalej: „Family Tour®” lub „Usługodawca”).

3.    Strona służy do prezentacji oferty usług turystycznych, dokonywania rezerwacji oraz kontaktu z Family Tour®.

4.    Korzystanie ze Strony oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

§ 2. Definicje

1.    Użytkownik – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, korzystająca ze Strony.

2.    Usługi turystyczne – imprezy turystyczne, wycieczki, wczasy, bilety lotnicze, rezerwacje hotelowe i inne usługi oferowane na stronie Family Tour®.

3.    Umowa – umowa o świadczenie usług turystycznych zawierana pomiędzy Użytkownikiem a Touroperatorem na stronie Family Tour®.

§ 3. Warunki korzystania ze strony

1.    Korzystanie ze Strony jest bezpłatne i wymaga dostępu do Internetu oraz przeglądarki internetowej.

2.    Użytkownik zobowiązuje się do:
a) Podawania prawdziwych danych podczas dokonywania rezerwacji lub kontaktu.
b) Niepodejmowania działań naruszających funkcjonowanie Strony (np. przesyłania szkodliwego oprogramowania).
c) Przestrzegania przepisów prawa i zasad niniejszego Regulaminu.

3.    Family Tour nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostępie do Strony wynikające z przyczyn technicznych niezależnych od Usługodawcy (np. awarie serwerów, problemy z łączem internetowym).

§ 4. Zasady rezerwacji usług turystycznych

1.    Rezerwacje usług turystycznych dokonywane za pośrednictwem Strony podlegają warunkom określonym w ofercie oraz umowie zawieranej z Użytkownikiem.

2.    Proces rezerwacji obejmuje:
a) Wybór oferty na Stronie.
b) Wypełnienie formularza rezerwacyjnego z danymi osobowymi.
c) Potwierdzenie rezerwacji i dokonanie płatności zgodnie z wybraną formą (np. przelew, płatność online).

3.    Po dokonaniu rezerwacji Użytkownik otrzymuje potwierdzenie na podany adres e-mail, zawierające szczegóły umowy.

4.    Family Tour zastrzega prawo do odwołania rezerwacji w przypadku braku dostępności usługi, o czym Użytkownik zostanie niezwłocznie poinformowany.

5.    Warunki anulacji rezerwacji oraz zwrotu płatności określone są w umowie o świadczenie usług turystycznych oraz w przepisach prawa (np. ustawa o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych).

§ 5. Prawa i obowiązki Użytkownika

1.    Użytkownik ma prawo do:
a) Uzyskania pełnej informacji o ofercie przed dokonaniem rezerwacji.
b) Składania reklamacji zgodnie z § 8 Regulaminu.
c) Wycofania zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych w dowolnym momencie.

2.    Użytkownik zobowiązuje się do:
a) Podania prawdziwych i kompletnych danych niezbędnych do realizacji usług.
b) Terminowego regulowania płatności za usługi.
c) Przestrzegania warunków umowy oraz zasad obowiązujących w miejscu realizacji usług turystycznych.

§ 6. Ochrona danych osobowych

1.    Family Tour® przetwarza dane osobowe Użytkowników zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).

2.    Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na Stronie.

§ 7. Odpowiedzialność

1.    Family Tour dokłada wszelkich starań, aby informacje na Stronie były aktualne i zgodne z rzeczywistością, jednak nie ponosi odpowiedzialności za błędy lub nieaktualne dane wynikające z przyczyn niezależnych od Usługodawcy.

2.    Family Tour nie odpowiada za szkody wynikające z niewłaściwego korzystania ze Strony przez Użytkownika lub z przyczyn technicznych leżących po stronie Użytkownika.

§ 8. Reklamacje

1.    Reklamacje dotyczące usług turystycznych lub korzystania ze Strony można zgłaszać:
a) Pisemnie na adres: Family Tour i King Spa Rusin Spółka Jawna Sp. Jawna., ul. Rynek 7, 43-430 Skoczów.
b) Elektronicznie na adres: kontakt@family-tour.pl.
c) Bezpośrednio do Touroperatora realizującego usługę.

2.    Reklamacja powinna zawierać: dane Użytkownika, opis problemu oraz żądanie.

3.    Family Tour przekazuje do odpowiedniego touroperatora/obiektu reklamacje w terminie 14 dni od ich otrzymania, informując Użytkownika o wyniku postępowania.

4.    Użytkownik będący konsumentem ma prawo do pozasądowego rozstrzygania sporów, np. poprzez miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów.

§ 9. Prawo odstąpienia od umowy

1.    Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, Użytkownik będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od jej zawarcia, z wyjątkiem umów o świadczenie usług turystycznych, dla których stosuje się przepisy ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.

2.    Szczegółowe informacje o odstąpieniu od umowy dostępne są w warunkach każdej oferty oraz w umowie.

§ 10. Postanowienia końcowe

1.    Family Tour zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie po opublikowaniu na Stronie, z 7-dniowym wyprzedzeniem.

2.    W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o prawach konsumenta oraz ustawy o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.

3.    Regulamin wchodzi w życie z dniem 01 Stycznia 2025 r.

Zespół Family Tour

 

Strona główna Wstecz Dalej
zamknij

5 osób ogląda tę stronę / ofertę

zamknij

Ostatnia rezerwacja oferty / pakietu, 

Zadaj pytanie

Sprawdź dostępność miejsc bezpośrednio u specjalisty Tel: 33-853-2075 lub Mobile: 53-43-43-500 lub przez >>formularz<<

zamknij